Blog > Komentarze do wpisu

(afera!) CBA na tropie Smolarka!

Internauci wszystko odkryją. Oto post ujawniający prawdę o niedzielnych wydarzeniach, który pokazał się na pewnej piłkarskiej grupie dyskusyjnej:

Nie ma co się śmiać... Sprawa jest poważna. CBA wpadło na trop wielkiego przekrętu, w którym Ebi S. odegrał główną rolę. Wg nieoficjalnych przecieków awaria światla nie była przypadkowa! Miała ona na celu jedynie odwrócenie uwagi od tego co się dzieje na boisku. W tym czasie S. przy pomocy przekupionych ludzi przemycił na murawę specjalnie spreparowaną piłkę, którą wcześniej ćwiczyl w tajemnicy razem z Maciejem Ż. Po strzeleniu trzech goli S. wykopał piłkę w stronę ławki rezerwowych, aby umówiony człowiek ją przechował...

Po meczu zabral tę właśnie piłkę - rzekomo na pamiątkę, a w rzeczywistości po to, aby zniszczyć dowód przestępstwa. W dniu dzisiejszym S. opuścił nagle zgrupowanie. Dla zamydlenia oczu wraz z nim wyjechało jeszcze pięciu piłkarzy. Zachodzi podejrzenie, że w sprawę zamieszany jest Leo B... trwają intensywne analizy zapisu wideo z meczu.

Dobra, kończę... bo smok z kuchni woła, że czas się napić.

***

A w ogóle to znacie ten dowcip, nie? Bo on ważny do całkowitego zrozumienia tej notki ;)
- Babciu widziałaś moje tabletki? Były oznaczone LSD.
- Pier***ć tabletki, widziałeś, k***a, smoka w kuchni?!


W ogóle cały wątek zakończony powyższą sensacją był dość poruszający. Zaczęło się od oburzonego posta (nie mam siły wstawiać pliterek, więc pisownia oryginalna; jedynką [1] będę oznaczał posty autora wątku, reszta to odpowiedzi różnych ludzi, jedna nawet moja; ba!):

[1] Po meczu nasz narodowy snajper orzekl ze: "piłkę biorę do Hiszpanii. Udało mi się zabrać piłkę, którą graliśmy. Pojedzie ze mną do Hiszpanii i będzie leżeć na honorowym miejscu."
Zdaje sie ze od jakiegos czasu w celu skrocenia przerw na wprowadzenie pilki do gry po autach, w spotakaniu uzwa sie kilku pilek. Jakim to wiec sposobem Smolarek mogl zabrac wlasnie "ta" a nie inna pilke? Jesli juz wiec chcial miec pamiatke, to powinien zabrac wszystkie pilki a nie tylko jedna z posrod kilku.

A co mial wszystkie zabrac? Musialby biegac po boisku jak oszalaly :) Oczywiscie, ze zdawal sobie sprawe ze to jedna z wielu i ze ma to wymiar symboliczny

[1] Mogl nie brac zadnej a jesli juz sobie "wzial" (bo ciekawe czy spytal kogokolwiek o pozwolenie) to nie powinien robic z tego takiego hallo. Ja rozumiem ze ten mecz byl dla niego bardzo szczesliwy, ale jaka to pamiatka moze byc pilka ktora mogla nie znalezc sie ani razu w bramce?

Ale jazda. a smoka w kuchni widzisz?

[1] Wiesz co? Urzadz kiedys u siebie impreze i zapros mnie. Rozbawie Twoje towarzystwo i sam bede bawil sie rowniez dobrze. Po imprezie wychodzac wezme sobie pare Twoich rzeczy. Skoro bowiem dobrze sie bawilem to czemuz by nie? Piszesz sie na cos takiego?

Ach tu cię boli! Znaczy, Smolarek ukradł piłkę, to chciałeś powiedzieć? Wsadzić gówniarza! Przy okazji pasowałoby powsadzać pozostałych piłkarzy za to, że po meczu oddają koszulki przeciwnikom, które przecież nie należą do nich. Tylko do nas, POLAKÓW!

***

I jeszcze inna odnoga tego wątku, bo ciekawy:

a o symbolice słyszał?

[1] Pewnie ze slyszal. Palac Kultry i Nauki w Warszawie jest symbolem sowieckiego panowania na Polska. Dobry przyklad symboliki?

swietny. Pałac symbolem przyjazni której nie było. Piłka symbolem bramek, choc mogla ani razu nie byc w bramce. Czyli jednak wiesz o co chodzi.

[1] No coz. Staram sie jak moge. Oczywistym jest dla mnie ze ktos moze sie cieszyc, ale sadze ze akurat w tym wypadku wyrazenie tej radosci nie bylo najwalsciwsze. Co innego jakby jedna z pilek zostala Smolarkowi podarowana przez upowazniona osobe (swoja droga kto w meczu miedzynarodowym jest dysponentem pilek jakimi rozgrywane jest spotkanie? sedzia? kierwonik obiektu? przedstawiciel zwiazku krajowego?) jakwyraz uznania. Bo co by sie na przyklad stalo jakby to pozostali zawodnicy rowniez uznali swoje zaslugi i takze chcieli wziac sobie pilke na pamiatke?

Trafiłeś w sedno. Ja uważam, że ktoś powinien w końcu ukrócić proceder wymiany koszulek po meczu. Przecież taka koszulka mogłaby służyć na conajmniej kilka-kilkanaście meczy. Dla mnie to marnotrastwo publicznych pieniędzy bo chyba oprócz sponsorów reprezentacja korzysta też z pieniędzy podatników? Koszulki powinny być rozliczane co do sztuki a jeśłi ktoś chciałby się wymienić to przynajmniej powinien dostać koszulkę podobnej jakości jak daje czyli np puma za pumę, adidas za adidasa itp.

***

Dobrze, że sędziego nie wziął pod pachę. Miałby pewność, że bierze tego sędziego, który odgwizdał mu trzy gole, a co za tym idzie byłby to najrozsądniejszy wybór. Ewentualnie całą siatkę z bramki albo słupki i poprzeczkę.

Dobrze, ze murawy nie zwinal. Nasiaknieta potem (a byc moze i lzami, szczescia) naszych reprezentantow, przedstawia olbrzymia wartosc.

Jezeli juz chcial miec pilke to powinien kupic sobie w oficjalnym sklepie z pamiatkami. A tak, za przywlaszczenie mienia KP Legia, jak nic, dostanie dozywotni zakaz stadionowy. Na Lazienkowskiej dostaje je sie i za mniejsze przewinienia. Skoro Stefan nie wahal sie by wylaczyc swiatlo tylko po to by TV nie pokazala oprawy NS to zapewne i nie zawaha sie w usunieciu Ebiego z terenu obiektu.
W starciu z twardymi ochroniarzami Misztala albo Zubrzyckiego mlody Smolarek ma male szanse.
Takze poki Smolarek gra w reprezentacji kadra na Lazienkowska pewnie nie zawita, co z pewnoscia uraduje spora czesc prawdziwych kibicow reprezentacji.
poniedziałek, 15 października 2007, quentiin
(afera!) CBA na tropie Smolarka!



Polecane wpisy

  • Mundialowy komiks, czyli pierwsze pary 1/8

    Mundialowo co prawda od dłuższego czasu nieaktywne, ale na czas MŚ uaktywnił się Wizard, czyli koleżka, który wrzucał tu od czasu do czasu swoje komiksy. To dob

  • Oda do Bartoszcze

    W przededniu ligi startu wspomnienie moje chłoszcze Łomot, jaki dostałem od kolegi Bartoszcze . Miesięcy było trzeba, bym znów doszedł do siebie - Tak długo nie

  • Przenosiny na Facebooka

    Dramatyczne próby ratowania Mundialowa czas rozpocząć. Żaden z pomysłów na trwanie bloksowej wersji bloga na razie się nie sprawdził, więc może decyzja o przeno

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
Gość: olo, 89.19.83.*
2007/10/15 16:31:37
ja mysle ze to albo lech albo jaroslaw pisal:)
ta sama retoryka i zacietrzewienie:)
-
Gość: gff, *.chello.pl
2007/10/16 18:59:56
Wszyscy robia z tego taka wielka sprawe, nawet dziennikarze, ktorzy w kazdym wywiadzie pytaja o ta niesczesna pilke. Czy naprawde nikt w Polsce nie slyszal o takim zwyczaju, ze jak zawodnik ustrzeli klasycznego hat-tricka to powinien zabrac pilke do domu?
A notka bardzo zabawna:)
-
Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2007/12/15 19:35:58
zajebisty jest Smolarek w grze